Ouderhulp

Activiteitencommissie

Onze activiteitencommissie bestaat uit ouders van de leerlingen en leerkrachten. De belangrijkste taak van de commissie is om het team te ondersteunen en te helpen bij allerlei activiteiten en werkzaamheden, zoals sportdagen en ouderavonden.

Tijdens de vergadering van de activiteitencommissie worden tal van activiteiten voorbereid. Ook een teamlid denkt actief mee. Mocht u leuke ideeën hebben, dan bent u altijd welkom bij een van de commissieleden. U kunt ook een mail sturen:
acoliebron@gmail.com

We horen het graag!

Leden van de activiteitencommissie

Dana Aalderink                             voorzitter

Anky Klingenberg                         secretaris

Annelien Mulder

Alberto Slagter

Valerie van de Vlag

Hielke Jan Meppelink
Lieneke Elzing
Richard ter Luun

Gré Faas vertegenwoordigt het team in de activiteitencommissie.

Klassenouders

Aan het begin van het schooljaar vragen we voor iedere groep een klassenouder. Klassenouders ondersteunen de leerkrachten bij activiteiten door hulpouders te organiseren. Bijvoorbeeld bij excursies, creatieve activiteiten en  voorstellingen. Op deze manier kunt u betrokken te zijn bij de activiteiten van de groep van uw kind. De klassenouders communiceren met de andere ouders via een groepsapp. De groepsapp wordt alleen gebruikt om hulpouders te vragen.